Co je potřeba
- Žádost o stanovení místní/přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci
- situační plánek, příp. návrh dopravně inženýrského opatření – situační nákres s přesným za kreslením návrhu dopravního opatření dle vyhlášky
- vyjádření příslušného dopravce, pokud je na dotčené komunikaci provozována linka veřejné hromadné dopravy
- stanovisko vlastníka/správce pozemní komunikace
- stanovisko všech rezidentů, bydlících v lokalitě – při požadavku na umístění retardéru – zpomalovacího prahu
- situační nákres zajistí a zrealizuje dle norem a předpisů na své náklady žadatel, v případě soukromého zájmu, nebo vlastník komunikace, na které bude místní úprava požadována.
Postup
- Občan podá žádost o stanovení přechodné a místní úpravy provozu s dalšími potřebnými dokumenty do podatelny nebo na odbor dopravy
- Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy vydá písemné vyjádření k návrhu místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích na základě žádosti žadatele, které je podkladem při rozhodování odboru dopravy ÚMČ Praha 13
- Odbor dopravy schválí žádost a stanoví přechodnou a místní úpravu provozu obvykle do 30 dnů od zahájení řízení
- Odbor dopravy v případě zamítnutí žádosti, obvykle do 30 dnů od zahájení řízení, vyrozumí písemně žadatele
Formuláře
Právní předpisy upravující životní událost
- Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
- Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích
- Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
Odkaz na úplné podmínky
Kde, s kým a kdy zvláštní užívání komunikace konzultovat
Odbor dopravy, 2. patro, kancelář č. 315
v úředních hodinách po, st 8:00-18:00, út, čt 8:00-13:00
Eva Vyskočilová, tel.: 235 011 405, e-mail: VyskocilovaE@praha13.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Odbor služby dopravní policie, Oddělení dopravního inženýrství
Kongresová 1666/2, Praha 4