Czech POINT je Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál. Najdete ho v prvním patře radnice a můžete tu vyřídit ověření podpisu, nechat si udělat výpis z rejstříků (nemovitostí, obchodního, živnostenského i trestního) nebo třeba zjistit, o kolik jste přišli bodů kvůli přestupkům při řízení vozidla.
Na Praze 13 funguje Czech POINT už od 28. března 2007. Náš úřad otevřel toto kontaktní místo veřejné správy jako první v republice.
Na toto pracoviště je možné objednání.
Upozornění:
Dne 27.8.2025 je na pracovišti CzechPoint polední pauza od 12.00 do 12.45 hodin. Děkujeme za pochopení
Co všechno vyřídíte na Czech POINTU
- Výpis z katastru nemovitostí (včetně výpisu snímku z katastrální mapy)
- Výpis z Obchodního rejstříku
- Výpis z Živnostenského rejstříku
- Výpis z Rejstříku trestů
- Výpis z Rejstříku trestu právnické osoby
- Výpis elektronických receptů
- Výpis ze základních registrů (registr obyvatel – ROB, registr osob – ROS, registr práv a povinností – RPP, registr územní identifikace adres a nemovitostí – RUIAN)
- Výpis z insolvenčního rejstříku
- Výpis z bodového hodnocení řidiče
- Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
- Konverzi na žádost a související služby
- Datové schránky (zřízení datové schránky na žádost, přidání pověřené osoby, zneplatnění přístupových údajů či znepřístupnění datové schránky.
- Zprostředkovanou identifikaci osob
Aktualita:
Od 28. 7. 2025 je opět na pracovišti CzechPoint otevřena pobočka Registrační autority I.CA, kde si lze vyřídit certifikát elektronického podpisu.
- Tuto službu lze vyřídit POUZE po předchozím objednání prostřednictvím rezervačního systému na webových stránkách úřadu
- Upozorňujeme, že rezervaci je nutné ještě potvrdit kliknutím na odkaz, který žadatel obdrží v zaslaném e-mailu o provedené rezervaci.
- Před vyřízením certifikátu je potřeba mít již vyplněnou žádost o certifikát, kterou najdete na stránkách www.ica.cz. Doporučujeme navštívit sekci řešení, kde vyplníte žádost pro získání certifikátu a jsou zde rovněž popsané různé služby a jejich využití. Upozornění o blížícím se konci platnosti certifikátu by Vám mělo přijít na e-mail.
- Bez předchozího objednání a předem vyplněné žádosti o certifikát Vám nemůžeme službu poskytnout. Děkujeme za pochopení.
- kontakty na pracovníky pobočky CzechPoint
235011338 (Tomáš Hejduk),
235011403 (Michala Lendel)
Důležité informace:
- Co je certifikát elektronického podpisu a k čemu slouží
- Jak postupovat při získání certifikátu elektronického podpisu
- Dotazy týkající se Registrační autority I. CA směřujte na:
Zákaznická a technická podpora je plně k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.
Tel. +420 284 081 930
E-mail: podpora@ica.cz
Ceník pro certifikáty elektronického podpisu najdete na stránkách www.ICA.cz
Upozorňujeme, že nezajišťujeme:
- certifikáty elektronického podpisu PostSignum, více na https://www.postsignum.cz/
- Pořízení HW(Hardware)
- certifikáty elektronického podpisu pro Slovensko

Kolik stojí služby, které Czech POINT nabízí
Poplatek za první stranu výpisu | 100 Kč |
Poplatek za druhou a další strany výpisu | 50 Kč |
Poplatek za výpis z trestního rejstříku | 100 Kč |
Poplatek za legalizaci (úřední ověření) podpisu | 50 Kč |
Poplatek za vidimaci (úřední ověření) listiny | 30 Kč |
Poplatek za konverzi (každou stránku) | 30 Kč |
Poplatek za vydání veřejné listiny o identifikaci osoby | 200 Kč |
Další informace naleznete zde Czech POINT – Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál