Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Czech Point

Czech POINT je Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál. Najdete ho v prvním patře radnice a můžete tu vyřídit ověření podpisu, nechat si udělat výpis z rejstříků (nemovitostí, obchodního, živnostenského i trestního) nebo třeba zjistit, o kolik jste přišli bodů kvůli přestupkům při řízení vozidla.
Na Praze 13 funguje Czech POINT už od 28. března 2007. Náš úřad otevřel toto kontaktní místo veřejné správy jako první v republice.

Na toto pracoviště je možné objednání.

Upozornění:

Dne 27.8.2025 je na pracovišti CzechPoint polední pauza od 12.00 do 12.45 hodin. Děkujeme za pochopení

Co všechno vyřídíte na Czech POINTU

  • Výpis z katastru nemovitostí (včetně výpisu snímku z katastrální mapy)
  • Výpis z Obchodního rejstříku
  • Výpis z Živnostenského rejstříku
  • Výpis z Rejstříku trestů
  • Výpis z Rejstříku trestu právnické osoby
  • Výpis elektronických receptů
  • Výpis ze základních registrů (registr obyvatel – ROB, registr osob – ROS, registr práv a povinností – RPP, registr územní identifikace adres a nemovitostí – RUIAN)
  • Výpis z insolvenčního rejstříku
  • Výpis z bodového hodnocení řidiče
  • Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
  • Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
  • Konverzi na žádost a související služby
  • Datové schránky (zřízení datové schránky na žádost, přidání pověřené osoby, zneplatnění přístupových údajů či znepřístupnění datové schránky.
  • Zprostředkovanou identifikaci osob

Aktualita:

Od 28. 7. 2025 je opět na pracovišti CzechPoint otevřena pobočka Registrační autority I.CA, kde si lze vyřídit certifikát elektronického podpisu.

  • Tuto službu lze vyřídit POUZE po předchozím objednání prostřednictvím rezervačního systému na webových stránkách úřadu
  • Upozorňujeme, že rezervaci je nutné ještě potvrdit kliknutím na odkaz, který žadatel obdrží v zaslaném e-mailu o provedené rezervaci.
  • Před vyřízením certifikátu je potřeba mít již vyplněnou žádost o certifikát, kterou najdete na stránkách www.ica.cz. Doporučujeme navštívit sekci řešení, kde vyplníte žádost pro získání certifikátu a jsou zde rovněž popsané různé služby a jejich využití. Upozornění o blížícím se konci platnosti certifikátu by Vám mělo přijít na e-mail.
  • Bez předchozího objednání a předem vyplněné žádosti o certifikát Vám nemůžeme službu poskytnout. Děkujeme za pochopení.
  • kontakty na pracovníky pobočky CzechPoint

235011338 (Tomáš Hejduk),

235011403 (Michala Lendel)

Důležité informace:

Zákaznická a technická podpora je plně k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.
Tel. +420 284 081 930
E-mail: podpora@ica.cz

Ceník pro certifikáty elektronického podpisu najdete na stránkách www.ICA.cz

Upozorňujeme, že nezajišťujeme:

  • certifikáty elektronického podpisu PostSignum, více na  https://www.postsignum.cz/
  • Pořízení HW(Hardware)
  • certifikáty elektronického podpisu pro Slovensko
Czech POINT

Kolik stojí služby, které Czech POINT nabízí

Poplatek za první stranu výpisu 100 Kč
Poplatek za druhou a další strany výpisu 50 Kč
Poplatek za výpis z trestního rejstříku 100 Kč
Poplatek za legalizaci (úřední ověření) podpisu 50 Kč
Poplatek za vidimaci (úřední ověření) listiny 30 Kč
Poplatek za konverzi (každou stránku) 30 Kč
Poplatek za vydání veřejné listiny o identifikaci osoby 200 Kč

Další informace naleznete zde Czech POINT – Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál