Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Vyhlášení veřejné zakázky na služby ve zjednodušeném podlimitním řízení „Správa a zajištění údržby objektů ve vlastnictví MČ Praha 13“

05. 11. 2012
Rada
Číslo jednání: 17
Číslo usnesení: UR 0500/2012

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

17. schůze rady MČ z 05.11.2012

USNESENÍ číslo UR 0500/2012 ze dne 05.11.2012

7. Vyhlášení veřejné zakázky na služby ve zjednodušeném podlimitním řízení „Správa a zajištění údržby objektů ve vlastnictví MČ Praha 13“

Rada městské části

I. vyhlašuje

veřejnou zakázku na služby formou zjednodušeného podlimitního řízení dle § 38 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, „Správa a zajištění údržby objektů ve vlastnictví MČ Praha 13“ pod evid. číslem P13-53833/2012

II. ukládá

zástupci starosty Davidu Zelenému
a) podepsat výzvu k podání nabídky
b) zajistit rozeslání výzvy zájemcům dle přílohy č. 3 tohoto materiálu
c) zajistit zveřejnění výzvy k podání nabídky na profilu zadavatele a na internetových stránkách MČPraha 13

Zodpovídá: zástupce starosty David Zelený, termín: 09.11.2012

III. jmenuje

komisi pro otevírání obálek, posouzení kvalifikace, posouzení a hodnocení nabídek, včetně náhradníků, v tomto složení:

– členové: ZS David Zelený, Ing. Renáta Uramová, Ing. Jitka Šrámková, Nikola Peslová, Ing. Alice Kuchařová

– náhradníci: ZS Petr Zeman, Mgr. Iva Říhová, Renata Brabencová, Danuše Říhová, Iva Kozáková tajemník komise: Eva Dostálová

Ing. David Vodrážka v.r.

starosta

Petr Zeman v.r.

zástupce starosty

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení