V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
1. schůze rady MČ z 14.01.2019
USNESENÍ číslo UR 0003/2019 ze dne 14.01.2019
3. Vyhlášení podlimitní veřejné zakázky na dodávky v jednacím řízení bez uveřejnění s názvem „Dodávka tepla pro radnici městské části Praha 13“
Rada městské části
I. vyhlašuje
podlimitní veřejnou zakázku na dodávky v jednacím řízení bez uveřejnění dle § 63 odst. 3 písm. b) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek s názvem „Dodávka tepla pro radnici městské části Praha 13“
II. schvaluje
výzvu k podání nabídky včetně zadávací dokumentace k podlimitní veřejné zakázce na dodávky vyhlášené pod názvem „Dodávka tepla pro radnici městské části Praha 13“
III. ukládá
místostarostovi Davidu Zelenému podepsat výzvu k podání nabídky včetně zadávací dokumentace a zajistit její odeslání dodavateli Veolia Energie Praha, a.s., IČ: 03669564, se sídlem Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1
Zodpovídá: místostarosta David Zelený, termín: 31.01.2019
IV. jmenuje
hodnotící komisi pro otevírání nabídky, posouzení a hodnocení nabídky včetně náhradníků v tomto složení: členové: Jaroslav Matýsek, Irena Rašplová, Bc. Martin Šmíd náhradníci: Marián Našta, Ing. Libor Hakl, Jana Mazánková tajemník komise: zaměstnanec OLP
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
David Zelený v. r.
místostarosta
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního