Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Výběr nejvhodnější nabídky veřejné zakázky malého rozsahu na výkon administrativní činnosti a řízení chodu projektu „Primas Praha 13 č. projektu CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000288“

15. 01. 2018
Rada
Číslo jednání: 1
Číslo usnesení: UR 0002/2018

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

1. schůze rady MČ z 15.01.2018

USNESENÍ číslo UR 0002/2018 ze dne 15.01.2018

3. Výběr nejvhodnější nabídky veřejné zakázky malého rozsahu na výkon administrativní činnosti a řízení chodu projektu „Primas Praha 13 č. projektu CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000288″

Rada městské části

I. bere na vědomí

hodnocení nabídek VZMR a jednání hodnotící komise vztahující se k veřejné zakázce malého rozsahu na výkon administrativní činnosti a řízení chodu projektu „Primas Praha 13 č. projektu CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000288“

II. schvaluje

1. výběr nabídky, která byla podána účastníkem firmou ITveSkole.cz, o.p.s., se sídlem Velflíkova 1428/4, 160 00 Praha 6

2. návrh smlouvy o realizaci činností bezprostředně souvisejících s realizací projektu Primas Praha 13, předložený firmou ITveSkole.cz, o.p.s.

III. ukládá

zástupkyni starosty RNDr. Marcele Plesníkové

1. odeslat oznámení o výběru nejvhodnější nabídky firmě

2. podepsat smlouvu o realizaci činností bezprostředně souvisejících s realizací projektu Primas Praha 13

Zodpovídá: zástupkyně starosty RNDr. Marcela Plesníková, termín: 29.01.2018

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

Petr Zeman v. r.

zástupce starosty

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení