Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Výběr nejvhodnější nabídky podané na veřejnou zakázku malého rozsahu – „Dodávky tonerů, servis a profylaxe tiskáren HP“

27. 04. 2015
Rada
Číslo jednání: 8
Číslo usnesení: UR 0175/2015

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

8. schůze rady MČ z 27.04.2015

USNESENÍ číslo UR 0175/2015 ze dne 27.04.2015

5. Výběr nejvhodnější nabídky podané na veřejnou zakázku malého rozsahu – „Dodávky tonerů, servis a profylaxe tiskáren HP“

Rada městské části

I. bere na vědomí

protokol o jednání hodnotící komise, vč. přílohy, vztahující se k veřejné zakázce malého rozsahu „Dodávky tonerů, servis a profylaxe tiskáren HP“, vyhlášené pod evidenčním číslem P13-12072/2015

II. schvaluje

– výběr nejvhodnější nabídky, která byla podána uchazečem Pody print, s. r. o., se sídlem K Lesu 345/10, 142 00 Praha 4, neboť nabídka tohoto uchazeče byla dle předem zveřejněných hodnotících kritérií vyhodnocena jako nejvýhodnější

– návrh smlouvy o poskytování služeb předložený uchazečem Pody print, s. r. o.

III. ukládá

zástupkyni starosty RNDr. Marcele Plesníkové

– odeslat oznámení o výběru nejvhodnější nabídky všem uchazečům veřejné zakázky

– projednat s uchazečem Pody print, s. r. o., změnu trvání smlouvy, a to uzavření na 1 rok

– dopracovat ve spolupráci s odborem informatiky a legislativně – právním odborem finální text smlouvy

– podepsat Smlouvu na dodávky tonerů, servis a profylaxi tiskáren HP s uchazečem Pody print, s. r. o.

Zodpovídá: zástupkyně starosty RNDr. Marcela Plesníková, termín: 15.05.2015

Ing. David Vodrážka v.r.

starosta

Petr Zeman v.r.

zástupce starosty

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení