V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
15. schůze rady MČ z 08.09.2014
USNESENÍ číslo UR 0445/2014 ze dne 08.09.2014
6. Výběr nejvhodnější nabídky podané na veřejnou zakázku malého rozsahu – „Dodávka tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav“
Rada městské části
I. bere na vědomí
protokol o jednání hodnotící komise, vč. příloh, vztahující se k veřejné zakázce malého rozsahu „Dodávka tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav“, vyhlášené pod evidenčním číslem P13-41395/2014.
II. schvaluje
• výběr nejvhodnější nabídky, která byla podána uchazečem CPSystem, a. s., se sídlem Družstevní ochoz 1717/5a, 140 00 Praha 4, neboť nabídka tohoto uchazeče byla dle předem zveřejněných hodnotících kritérií vyhodnocena jako nejvýhodnější • návrh smlouvy o poskytování služeb předložený uchazečem CPSystem, a. s.
III. ukládá
zástupci starosty Davidu Zelenému • odeslat oznámení o výběru nejvhodnější nabídky všem uchazečům veřejné zakázky • dopracovat ve spolupráci s odborem informatiky a legislativně – právním odborem finální text smlouvy • podepsat Smlouvu na dodávku tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav s uchazečem CPSystem a. s.
Zodpovídá: zástupce starosty David Zelený, termín: 22.09.2014
Ing. David Vodrážka v.r.
starosta
Petr Zeman v.r.
zástupce starosty
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního