Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Výběr nejvhodnější nabídky podané na veřejnou zakázku malého rozsahu – „Dodávka tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav“

08. 09. 2014
Rada
Číslo jednání: 15
Číslo usnesení: UR 0445/2014

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

15. schůze rady MČ z 08.09.2014

USNESENÍ číslo UR 0445/2014 ze dne 08.09.2014

6. Výběr nejvhodnější nabídky podané na veřejnou zakázku malého rozsahu – „Dodávka tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav“

Rada městské části

I. bere na vědomí

protokol o jednání hodnotící komise, vč. příloh, vztahující se k veřejné zakázce malého rozsahu „Dodávka tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav“, vyhlášené pod evidenčním číslem P13-41395/2014.

II. schvaluje

• výběr nejvhodnější nabídky, která byla podána uchazečem CPSystem, a. s., se sídlem Družstevní ochoz 1717/5a, 140 00 Praha 4, neboť nabídka tohoto uchazeče byla dle předem zveřejněných hodnotících kritérií vyhodnocena jako nejvýhodnější • návrh smlouvy o poskytování služeb předložený uchazečem CPSystem, a. s.

III. ukládá

zástupci starosty Davidu Zelenému • odeslat oznámení o výběru nejvhodnější nabídky všem uchazečům veřejné zakázky • dopracovat ve spolupráci s odborem informatiky a legislativně – právním odborem finální text smlouvy • podepsat Smlouvu na dodávku tonerů do kopírovacích strojů včetně zajištění profylaxe a oprav s uchazečem CPSystem a. s.

Zodpovídá: zástupce starosty David Zelený, termín: 22.09.2014

Ing. David Vodrážka v.r.

starosta

Petr Zeman v.r.

zástupce starosty

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení