V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
2. schůze rady MČ z 25.01.2021
USNESENÍ číslo UR 0023/2021 ze dne 25.01.2021
3. Výběr nejvhodnější nabídky na podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce zadané ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Přístavba ke stávajícímu objektu SSS Trávníčkova 1746″
Rada městské části
I. bere na vědomí
protokoly z jednání hodnotící komise a o posouzení splnění podmínek účasti a zprávu o hodnocení nabídek vztahující se k podlimitní veřejné zakázce na stavební práce zadané ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Přístavba ke stávajícímu objektu SSS Trávníčkova 1746“
II. schvaluje
• výběr nejvhodnější nabídky, která byla podána účastníkem DEREZA, společnost s ručením omezeným, IČ: 48036315, se sídlem Libocká 385/43d, Liboc, 16200 Praha 6
• smlouvu o dílo dle nabídky vybraného dodavatele DEREZA, společnost s ručením omezeným
III. ukládá
místostarostovi Petru Zemanovi
• podepsat rozhodnutí o výběru dodavatele a zajistit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky všem účastníkům zadávacího řízení ve spolupráci s OLP a spol. ikis, s.r.o.
• zajistit zveřejnění výsledků zadávacího řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP a spol. ikis, s.r.o.
• podepsat smlouvu o dílo s vybraným dodavatelem a zajistit zveřejnění smlouvy ve spolupráci OLP a spol. ikis, s.r.o.
• podepsat a zajistit zveřejnění písemné zprávy zadavatele v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP
Zodpovídá: místostarosta Petr Zeman, termín: 28.02.2021
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
David Zelený v. r.
místostarosta
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního