V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
13. schůze rady MČ z 26.07.2021
USNESENÍ číslo UR 0322/2021 ze dne 26.07.2021
6. Výběr nejvhodnější nabídky na podlimitní veřejnou zakázku na dodávky zadané ve zjednodušeném podlimitním řízení s názvem „Dodávka a montáž 2 ks výtahů (V3, V4) pro objekt radnice MČ Praha 13″
Rada městské části
I. bere na vědomí
protokoly z jednání hodnotící komise a zprávu o posouzení a hodnocení nabídek vztahující se k podlimitní veřejné zakázce na dodávky s názvem „Dodávka a montáž 2 ks výtahů (V3, V4) pro objekt radnice MČ Praha 13“
II. schvaluje
• výběr nejvhodnější nabídky, která byla podána účastníkem Schindler CZ, a.s., IČO 27227010, se sídlem Walterovo nám. 329/3, 158 00 Praha 5
• smlouvu o dílo na dodávku a montáž 2 ks výtahů a smlouvu na servisné služby dle nabídky vybraného účastníka Schindler CZ, a.s.
III. ukládá
místostarostovi Davidu Zelenému
• podepsat rozhodnutí a oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele a oznámit rozhodnutí zadavatele všem účastníkům zadávacího řízení ve spolupráci s OLP
• podepsat smlouvu o dílo a smlouvu na servisní služby s vybraným dodavatelem a zajistit zveřejnění smluv ve spolupráci s OLP
• zajistit zveřejnění výsledků zadávacího řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP
• podepsat a zajistit zveřejnění písemné zprávy zadavatele v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP
Zodpovídá: místostarosta David Zelený, termín: 30.09.2021
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
David Zelený v. r.
místostarosta
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního