V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
3. schůze rady MČ z 07.02.2022
USNESENÍ číslo UR 0033/2022 ze dne 07.02.2022
5. Výběr dodavatele pro uzavření smlouvy na podlimitní veřejnou zakázku na dodávky v jednacím řízení bez uveřejnění pod názvem „Dodávka tepla pro radnici městské části Praha 13″
Rada městské části
I. bere na vědomí
protokol z jednání hodnotící komise vztahující se k podlimitní veřejné zakázce na dodávky v jednacím řízení bez uveřejnění pod názvem „Dodávka tepla pro radnici městské části Praha 13“
II. schvaluje
• výběr nejvhodnější nabídky, která byla podaná dodavatelem spol. Veolia Energie Praha, a.s., (IČO 03669564), se sídlem Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1 – Nové Město
• smlouvu o dodávce tepelné energie s vybraným dodavatelem spol. Veolia Energie Praha, a.s., (IČO 03669564), se sídlem Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1 – Nové Město, v souladu s podanou nabídkou
III. ukládá
místostarostovi Davidu Zelenému
• podepsat rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele spol. Veolia Energie Praha, a.s., (IČO 03669564), se sídlem Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1 – Nové Město
• podepsat smlouvu o dodávce tepelné energie s vybraným dodavatelem spol. Veolia Energie Praha, a.s., (IČO 03669564), se sídlem Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1 – Nové Město
• zajistit zveřejnění výsledků zadávacího řízení v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP
• podepsat a zajistit zveřejnění písemné zprávy zadavatele v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP
Zodpovídá: místostarosta David Zelený, termín: 31.03.2022
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
Petr Zeman v. r.
místostarosta
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního