V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
16. schůze rady MČ z 05.10.2020
USNESENÍ číslo UR 0369/2020 ze dne 05.10.2020
15. Úprava usnesení č. UR 0327/2020 ze dne 31.8.2020 z důvodu změny doby realizace a výměr dotčených ploch
Rada městské části
k usnesení č. UR 0327/2020
I. souhlasí
s úpravou usnesení č. UR 0327/2020 ze dne 31.8.2020 z důvodu změny doby realizace prací, díky níž nedošlo k podpisu nájemní smlouvy. Práce budou ralizovány takto:
1. etapa- výměra celkem 37 m2, zábor po dobu 37 dnů na dotčeném pozemku parc.č. 2131/39 v k.ú. Stodůlky. Cena za pronájem pozemku je 20 Kč za m2 za den, celková částka činí 27.380 Kč.
2. etapa- výměra celkem 40 m2, zábor po dobu 43 dnů na dotčeném pozemku parc.č. 2131/42 v k.ú. Stodůlky. Cena za pronájem pozemku je 20 Kč za m2 za den, celková částka činí 34.400 Kč. Nájemní smlouva bude uzavřena na dobu určitou ode dne podpisu nájemní smlouvy do 31.12.2020 se společenstvím vlastníků Kettnerova č.p. 2049 v Praze 5, zastoupené Ing. Pavlem Cžihákem a paní Milenou Albrechtovou.
II. ukládá
Ing. Renátě Uramové, vedoucí odboru MBAI, na základě pověření starosty podepsat nájemní smlouvu
Zodpovídá: vedoucí odboru majetkového, bytového a investičního Ing. Renáta Uramová, termín:
15.10.2020
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
David Zelený v. r.
místostarosta
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního