Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Posunutí termínu konání konkursního řízení pro výkon činnosti ředitele – ředitelky Základní školy, Praha 13, Klausova 2450

19. 12. 2016
Rada
Číslo jednání: 24
Číslo usnesení: UR 0567/2016

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

24. schůze rady MČ z 19.12.2016

USNESENÍ číslo UR 0567/2016 ze dne 19.12.2016

27. Posunutí termínu konání konkursního řízení pro výkon činnosti ředitele – ředitelky Základní školy, Praha 13, Klausova 2450

Rada městské části

I. bere na vědomí

důvody pro posunutí termínu vyhlášení konkursního řízení pro výkon činnosti ředitele – ředitelky Základní školy, Praha 13, Klausova 2450 uvedené v důvodové zprávě

II. souhlasí

s posunutím původního termínu pro vyhlášení konkursního řízení pro výkon činnosti ředitele – ředitelky Základní školy, Praha 13, Klausova 2450 stanoveného usnesením RMČ č. UR 0518/2016 na nový termín, tj. nejpozději do 31. 5. 2017

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

Petr Zeman v. r.

zástupce starosty

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení