Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Plán inventur na rok 2021

25. 10. 2021
Rada
Číslo jednání: 18
Číslo usnesení: UR 0463/2021

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

18. schůze rady MČ z 25.10.2021

USNESENÍ číslo UR 0463/2021 ze dne 25.10.2021

9. Plán inventur na rok 2021

Rada městské části

I. schvaluje

Plán inventur na rok 2021

II. zřizuje

ústřední inventarizační komisi MČ Praha 13 pro rok 2021 ve složení: Předseda: Ing. Jaroslav Mareš Členové: Mgr. Jan Šafir, Ing. Renáta Uramová, Ing. Jiřina Kaprálková, pan Jaroslav Matýsek, Ing. Zuzana Klášterková , RNDr. Jana Lehká, JUDr. Šárka Mašková, Mgr. Jana Gilíková, Mgr. Blanka Vildová, Mgr. Michal Prošek, Ing. Tomáš Círus, Mgr. Tomáš Tesarčík, paní Petra Kadlecová, Bc. DiS. Eliška Zemanová, Bc. Martin Šmíd, Mgr. Darina Altmanová

III. ukládá

tajemníkovi Ing. Jaroslavu Marešovi zabezpečit provedení inventur majetku a závazků MČ Praha 13 za rok 2021

Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 25.02.2022

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

Petr Zeman v. r.

místostarosta

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení