Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Plán inventur na rok 2020

02. 11. 2020
Rada
Číslo jednání: 18
Číslo usnesení: UR 0418/2020

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

18. schůze rady MČ z 02.11.2020

USNESENÍ číslo UR 0418/2020 ze dne 02.11.2020

7. Plán inventur na rok 2020

Rada městské části

I. schvaluje

Plán inventur na rok 2020

II. zřizuje

ústřední inventarizační komisi MČ Praha 13 pro rok 2020 ve složení:

Předseda: Ing. Jaroslav Mareš

Členové: Mgr. Jan Šafir, Ing. Renáta Uramová, Ing. Jiřina Kaprálková, pan Jaroslav Matýsek, Ing. Zuzana Klášterková , RNDr. Jana Lehká, JUDr. Šárka Mašková, Mgr. Jana Gilíková, Mgr. Blanka Vildová, Mgr. Michal Prošek, Ing. Tomáš Círus, Mgr. Tomáš Tesarčík, paní Petra Kadlecová, Bc. Eliška Zemanová, DiS., Bc. Martin Šmíd, Mgr. Darina Altmanová

III. ukládá

tajemníkovi Ing. Jaroslavu Marešovi zabezpečit provedení inventur majetku a závazků MČ Praha 13 za rok 2020

Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 15.02.2021

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

RNDr. Marcela Plesníková v. r.

místostarostka

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení