Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Plán inventur na rok 2019

04. 11. 2019
Rada
Číslo jednání: 19
Číslo usnesení: UR 0466/2019

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

19. schůze rady MČ z 04.11.2019

USNESENÍ číslo UR 0466/2019 ze dne 04.11.2019

6. Plán inventur na rok 2019

Rada městské části

I. schvaluje

plán inventur na rok 2019

II. zřizuje

ústřední inventarizační komisi MČ Praha 13 pro rok 2019 ve složení: Předseda: Ing. Jaroslav Mareš Členové: Mgr. Jan Šafir, Ing. Renáta Uramová, Ing. Jiřina Kaprálková, Jaroslav Matýsek, Ing. Zuzana Klášterková, RNDr. Jana Lehká, JUDr. Šárka Mašková, Mgr. Jana Gilíková, Mgr. Blanka Vildová, Mgr. Michal Prošek, Ing. Tomáš Círus, Mgr. Tomáš Tesarčík, RNDr. Vladimír Dragan, CSc., Alice Součková, Ing. Petr Janout, Bc. Martin Šmíd, Mgr. Darina Altmanová

III. ukládá

tajemníkovi Ing. Jaroslavu Marešovi zabezpečit provedení inventur majetku a závazků MČ Praha 13 za rok 2019

Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 26.02.2020

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

Petr Zeman v. r.

místostarosta

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení