Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Plán inventur na rok 2018

05. 11. 2018
Rada
Číslo jednání: 19
Číslo usnesení: UR 0456/2018

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

19. schůze rady MČ z 05.11.2018

USNESENÍ číslo UR 0456/2018 ze dne 05.11.2018

3. Plán inventur na rok 2018

Rada městské části

I. schvaluje

plán inventur na rok 2018

II. zřizuje

ústřední inventarizační komisi MČ Praha 13 pro rok 2018 ve složení: Předseda: Ing. Jaroslav Mareš Členové: Mgr. Jan Šafir, Ing. Renáta Uramová, Ing. Jiřina Kaprálková, p. Jaroslav Matýsek, Ing. Zuzana Klášterková, RNDr. Jana Lehká, Mgr. Jana Dvořáková, Mgr. Jana Gilíková, Mgr. Blanka Vildová, Mgr. Michal Prošek, Ing. Tomáš Círus, Mgr.Tomáš Tesarčík, RNDr. Vladimír Dragan, CSc., pí Alice Hoffmannová, Bc. Martin Šmíd, Mgr. Darina Altmanová

III. ukládá

tajemníkovi Ing. Jaroslavu Marešovi zabezpečit provedení inventur majetku a závazků MČ Praha 13 za rok 2018

Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 26.02.2019

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

Petr Zeman v. r.

místostarosta

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení