V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
8. schůze rady MČ z 25.04.2022
USNESENÍ číslo UR 0156/2022 ze dne 25.04.2022
10. Organizace veřejné služby – prodloužení smlouvy na další období
Rada městské části
I. souhlasí
s pokračováním projektu „Veřejná služba“, v rámci kterého bude organizována veřejná služba na území MČ Praha 13 pro 15 klientů Úřadu práce ČR
II. zmocňuje
tajemníka Ing. Jaroslava Mareše k podpisu dodatku smlouvy s Úřadem práce ČR o organizování veřejné služby
Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 15.05.2022
III. ukládá
tajemníkovi Ing. Jaroslavu Marešovi prostřednictvím OŽP zajistit výkon veřejné služby, včetně pravidelné kontroly úklidových prací
Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 15.05.2022
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
David Zelený v. r.
místostarosta
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního