V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
3. schůze rady MČ z 18.02.2019
USNESENÍ číslo UR 0053/2019 ze dne 18.02.2019
7. Organizace veřejné služby – pokračování spolupráce s Úřadem práce ČR
Rada městské části
I. souhlasí
s realizací projektu „Veřejná služba“, v rámci kterého bude organizována veřejná služba na MČ Praha 13 pro 15 klientů Úřadu práce ČR
II. zmocňuje
tajemníka Ing. Jaroslava Mareše k podpisu a k podání žádosti o organizování veřejné služby a k podpisu smlouvy s Úřadem práce ČR o organizování veřejné služby
Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 30.04.2019
III. ukládá
tajemníkovi Ing. Jaroslavu Marešovi prostřednictvím OŽP zajistit výkon veřejné služby, včetně pravidelné kontroly úklidových prací
Zodpovídá: tajemník úřadu Ing. Jaroslav Mareš, termín: 30.04.2019
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
RNDr. Marcela Plesníková v. r.
místostarostka
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního