Souhlasí
s realizací Obchodního střediska Praha 13 – Stodůlky za splnění níže uvedených podmínek:
- Umístit stavbu tak, aby řešení bylo v souladu s další plánovanou výstavbou na ostatních pozemcích směrem k ul. Pod kulturním domem. Příjezdová komunikace musí být řešena v parametrech ČSN 736110 v souladu s vydaným územním rozhodnutím pro fy. GOLDBECK tak, aby umožnila budoucí prodloužení ul. Běhounkovy západním směrem až k ul. Pod kulturním domem, neboť stavba zasahuje do osy této komunikace. Vzhledem k tomu, že plánovaná příjezdová komunikace na parkoviště OS Stodůlky zapříčiní na krátkém úseku vybudování další křižovatky, čímž vznikne “kolizní místo”, je vhodnějším řešením napojení parkoviště na nově budovanou komunikaci – prodloužení ul. Běhounkova.
- Pro zásobování teplem a teplou vodou doporučuje místní rada využít výkonových reserv blízkých centrálních zdrojů NBOK – 12 ul. Běhounkova, popř. NBOK – 18 ul. V Hůrkách, nebo řešit společně s investorem areálu Aqua Atol.
- Vzhledem ke stavebním záměrům investorů, na něž jsou již vydána územní nebo stavební rozhodnutí, (KOC Stodůlky, Goldbeck a OC Nové Butovice) tedy v bezprostředním okolí zájmového území investora OS Stodůlky je nezbytné, aby pozemky mezi ulicemi Pod hranicí a Pod kulturním domem byly řešeny komplexně. Bez tohoto komplexního řešení jsou oprávněné pochyby o účelnosti OS Stodůlky a pochyby o dalších investicích na zbylých pozemcích.
- Snížit počet parkovacích stání u OS Stodůlky ze 198 o 45 tj. na 153 stání a tuto plochu využít pro ozelenění areálu. Potřeba parkovacích míst je dána 30 m 2 užitné plochy na jedno parkovací místo (Vyhláška č. 26/1999 Sb., hl. m. Prahy o obecných technických požadavcích na výstavbu v hl. m. Praze).
- Zpracovatelé dokumentace E.I.A. nenalezli důvody, které by z hlediska ochrany životního prostředí byly argumentem proti výstavbě OC Stodůlky, neboť se jedná o menší stavbu lokálního významu, kterou z hlediska racionálního využití území a podnikatelských aktivit považují za prospěšnou.
- Plynulost dopravy řešit instalací světelné signalizace u obou křižovatek na základě uzavření samostatné smlouvy mezi MČ P 13 a investorem.