Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Obchodní středisko Praha 13 – Stodůlky při ul. Armády – Pod hranicí E.I.A.

06. 06. 2000
Rada
Číslo jednání: 12
Číslo usnesení: UR 275/2000


 


Souhlasí



s realizací Obchodního střediska Praha 13 – Stodůlky za splnění níže uvedených podmínek:





  1. Umístit stavbu tak, aby řešení bylo v souladu s další plánovanou výstavbou na ostatních pozemcích směrem k ul. Pod kulturním domem. Příjezdová komunikace musí být řešena v parametrech ČSN 736110 v souladu s vydaným územním rozhodnutím pro fy. GOLDBECK tak, aby umožnila budoucí prodloužení ul. Běhounkovy západním směrem až k ul. Pod kulturním domem, neboť stavba zasahuje do osy této komunikace. Vzhledem k tomu, že plánovaná příjezdová komunikace na parkoviště OS Stodůlky zapříčiní na krátkém úseku vybudování další křižovatky, čímž vznikne “kolizní místo”, je vhodnějším řešením napojení parkoviště na nově budovanou komunikaci – prodloužení ul. Běhounkova.




  2. Pro zásobování teplem a teplou vodou doporučuje místní rada využít výkonových reserv blízkých centrálních zdrojů NBOK – 12 ul. Běhounkova, popř. NBOK – 18 ul. V Hůrkách, nebo řešit společně s investorem areálu Aqua Atol.




  3. Vzhledem ke stavebním záměrům investorů, na něž jsou již vydána územní nebo stavební rozhodnutí, (KOC Stodůlky, Goldbeck a OC Nové Butovice) tedy v bezprostředním okolí zájmového území investora OS Stodůlky je nezbytné, aby pozemky mezi ulicemi Pod hranicí a Pod kulturním domem byly řešeny komplexně. Bez tohoto komplexního řešení jsou oprávněné pochyby o účelnosti OS Stodůlky a pochyby o dalších investicích na zbylých pozemcích.




  4. Snížit počet parkovacích stání u OS Stodůlky ze 198 o 45 tj. na 153 stání a tuto plochu využít pro ozelenění areálu. Potřeba parkovacích míst je dána 30 m2 užitné plochy na jedno parkovací místo (Vyhláška č. 26/1999 Sb., hl. m. Prahy o obecných technických požadavcích na výstavbu v hl. m. Praze).




  5. Zpracovatelé dokumentace E.I.A. nenalezli důvody, které by z hlediska ochrany životního prostředí byly argumentem proti výstavbě OC Stodůlky, neboť se jedná o menší stavbu lokálního významu, kterou z hlediska racionálního využití území a podnikatelských aktivit považují za prospěšnou.




  6. Plynulost dopravy řešit instalací světelné signalizace u obou křižovatek na základě uzavření samostatné smlouvy mezi MČ P 13 a investorem.