Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Návrh na zrušení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce vyhlášené ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“

09. 04. 2018
Rada
Číslo jednání: 7
Číslo usnesení: UR 0153/2018

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

7. schůze rady MČ z 09.04.2018

USNESENÍ číslo UR 0153/2018 ze dne 09.04.2018

7. Návrh na zrušení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce vyhlášené ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“

Rada městské části

I. bere na vědomí

důvodovou zprávu k tomuto materiálu a protokol o otevírání obálek vztahující se k podlimitní veřejné zakázce na stavební práce vyhlášené ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“

II. ruší

podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce vyhlášenou ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“ dle § 127 odst. 2 písm. e) zák.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

III. ukládá

místostarostovi Ing. Pavlu Jarošovi

1. podepsat rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení na podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce vyhlášenou ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“ a zajistit rozeslání oznámení o zrušení zadávacího řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP a se spol. Veřejné zakázky s.r.o.

2. zajistit zveřejnění výsledků zadávacího řízení a písemnou zprávu zadavatele v souladu se zákonem o veřejných zakázkách ve spolupráci s OLP a se spol. Veřejné zakázky s.r.o.

Zodpovídá: místostarosta Ing. Pavel Jaroš, termín: 30.04.2018

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

RNDr. Marcela Plesníková v. r.

místostarostka

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení