V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
7. schůze rady MČ z 09.04.2018
USNESENÍ číslo UR 0153/2018 ze dne 09.04.2018
7. Návrh na zrušení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce vyhlášené ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“
Rada městské části
I. bere na vědomí
důvodovou zprávu k tomuto materiálu a protokol o otevírání obálek vztahující se k podlimitní veřejné zakázce na stavební práce vyhlášené ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“
II. ruší
podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce vyhlášenou ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“ dle § 127 odst. 2 písm. e) zák.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
III. ukládá
místostarostovi Ing. Pavlu Jarošovi
1. podepsat rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení na podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce vyhlášenou ve zjednodušeném podlimitním řízení pod názvem „Revitalizace vnitrobloku Fingerova“ a zajistit rozeslání oznámení o zrušení zadávacího řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek ve spolupráci s OLP a se spol. Veřejné zakázky s.r.o.
2. zajistit zveřejnění výsledků zadávacího řízení a písemnou zprávu zadavatele v souladu se zákonem o veřejných zakázkách ve spolupráci s OLP a se spol. Veřejné zakázky s.r.o.
Zodpovídá: místostarosta Ing. Pavel Jaroš, termín: 30.04.2018
Ing. David Vodrážka v. r.
starosta
RNDr. Marcela Plesníková v. r.
místostarostka
Za správnost : Helena Šlitrová
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního