Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Návrh na zrušení nadlimitní veřejné zakázky na služby vyhlášené formou otevřeného řízení s názvem „Správa a údržba budovy Radnice MČ Praha 13“

16. 09. 2013
Rada
Číslo jednání: 15
Číslo usnesení: UR 0457/2013

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

15. schůze rady MČ z 16.09.2013

USNESENÍ číslo UR 0457/2013 ze dne 16.09.2013

30. Návrh na zrušení nadlimitní veřejné zakázky na služby vyhlášené formou otevřeného řízení s názvem „Správa a údržba budovy Radnice MČ Praha 13“

Rada městské části

I. bere na vědomí

– důvody zrušení nadlimitní veřejné zakázky na služby vyhlášené formou otevřeného řízení s názvem „Správa a údržba budovy Radnice MČ Praha 13“ obsažené v důvodové zprávě a právním stanovisku expertní firmy specializované na veřejné zakázky

– písemnou zprávu zadavatele

II. ruší

zadávací řízení k nadlimitní veřejné zakázce na služby vyhlášené formou otevřeného řízení s názvem „Správa a údržba budovy Radnice MČ Praha 13“ v souladu s § 84 odst. 2 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění

III. ukládá

zástupci starosty Davidu Zelenému

– podepsat rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení k nadlimitní veřejné zakázce na služby s názvem „Správa a údržba budovy Radnice MČ Praha 13“ a zajistit odeslání písemného oznámení o zrušení zadávacího řízení všem známým zájemcům či uchazečům

– zajistit zveřejnění oznámení o zrušení zadávacího řízení a Písemné zprávy zadavatele v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění

Zodpovídá: zástupce starosty David Zelený, termín: 30.09.2013

Ing. David Vodrážka v.r.

starosta

Petr Zeman v.r.

zástupce starosty

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení