Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Návrh na zrušení nadlimitní veřejné zakázky na dodávky zadané v otevřeném řízení s názvem „IT a AV technika a nábytek do učeben ZŠ Trávníčkova a ZŠ Kuncova“

20. 12. 2021
Rada
Číslo jednání: 22
Číslo usnesení: UR 0544/2021

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů je dokument zveřejněn v upravené podobě.

M ě s t s k á   č á s t   P r a h a   13

Rada městské části

22. schůze rady MČ z 20.12.2021

USNESENÍ číslo UR 0544/2021 ze dne 20.12.2021

4. Návrh na zrušení nadlimitní veřejné zakázky na dodávky zadané v otevřeném řízení s názvem „IT a AV technika a nábytek do učeben ZŠ Trávníčkova a ZŠ Kuncova“

Rada městské části

I. bere na vědomí

důvodovou zprávu k tomuto materiálu a dokumentaci vztahující se k nadlimitní veřejné zakázce na dodávky zadané v otevřeném řízení s názvem „IT a AV technika a nábytek do učeben ZŠ Trávníčkova a ZŠ Kuncova“

II. revokuje

usnesení č. UR 0458/2021 ze dne 25.10.2021 o výběru nejvhodnější nabídky na nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky zadané v otevřeném řízení s názvem „IT a AV technika a nábytek do učeben ZŠ Trávníčkova a ZŠ Kuncova“ pro část 1, část 2 a část 3

III. ruší

zadávací řízení na nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky zadanou v otevřeném řízení s názvem „IT a AV technika a nábytek do učeben ZŠ Trávníčkova a ZŠ Kuncova“ pro část 1, část 2 a část 3 dle § 127 odst. 2 písm. d) zák.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

IV. ukládá

RNDr. Marcele Plesníkové, místostarostce



1. podepsat rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení na nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky zadanou v otevřeném řízení s názvem „IT a AV technika a nábytek do učeben ZŠ Trávníčkova a ZŠ Kuncova“ pro část 1 – IT Technika, pro část 2 – AV technika a pro část 3 – Nábytek a zajistit rozeslání oznámení rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení v souladu se zák.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů ve spolupráci s OLP a s AK JUDr. Vladimír Tögel, advokát



2. zajistit zveřejnění výsledků zadávacího řízení a písemnou zprávu zadavatele v souladu se zák.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů ve spolupráci s OLP a s AK JUDr. Vladimír Tögel, advokát

Zodpovídá: místostarostka RNDr. Marcela Plesníková, termín: 31.01.2022

Ing. David Vodrážka v. r.

starosta

Petr Zeman v. r.

místostarosta

Za správnost : Helena Šlitrová

vedoucí Oddělení organizačně-administrativního

Dokumenty ke stažení