Na základě Usnesení vlády ČR č. ze
dne 19. listopadu 2021 č. 1035 a č. 1036 přijala městská část Praha 13 interní
opatření proti šíření onemocnění COVID-19, nicméně úřední hodiny a služby úřadu
zůstávají pro všechny občany a klienty nezměněny.
„Epidemická situace se bohužel zhoršuje. Abychom maximálně chránili
naše klienty i zaměstnance přijali jsme přísná interní opatření a pokud to lze,
prosím, vyřizujte své záležitosti na úřadu elektronicky nebo telefonem. Pro
případy, které nejdou vyřešit z domova, je úřad standardně otevřen. Úřední
hodiny ani služby nijak neomezujeme,“ řekl starosta David Vodrážka.
E-mailové adresy a telefonní čísla jsou k dispozici na webu městské
části https://www.praha13.cz/Kontakty.html
Omezením osobních kontaktů chráníte
sebe i ostatní, děkujeme za pochopení.