Praha 13
Bezplatná linka 800 130 000

Úřad městské části Praha 13 své služby ani úřední hodiny neomezuje

Praha13
22.11.2021
Tiskové zprávy

Na základě Usnesení vlády ČR č. ze dne 19. listopadu 2021 č. 1035 a č. 1036 městská část Praha 13 přijala interní opatření proti šíření onemocnění COVID-19, nicméně úřední hodiny a služby úřadu zůstávají pro všechny občany a klienty nezměněny.



Městská část Praha 13 
www.praha13.cz
                                                                                            Tisková zpráva

22. 11. 2021

 

Úřad městské části Praha 13 své služby ani úřední hodiny neomezuje

 

Na
základě Usnesení vlády ČR č. ze dne 19. listopadu 2021 č. 1035 a č. 1036 městská
část Praha 13 přijala interní opatření proti šíření onemocnění COVID-19,
nicméně úřední hodiny a služby úřadu zůstávají pro všechny občany a klienty
nezměněny.

 

„Epidemická situace se bohužel
zhoršuje. Abychom maximálně chránili naše klienty i zaměstnance přijali jsme
přísná interní opatření a pokud to lze, prosím, vyřizujte své záležitosti na
úřadu elektronicky nebo telefonem. Pro případy, které nejdou vyřešit
z domova, je úřad standardně otevřen. Úřední hodiny ani služby nijak
neomezujeme,“ řekl starosta Prahy 13
David Vodrážka
.

 

 

E-mailové adresy a telefonní čísla
jsou k dispozici na webu městské části

https://www.praha13.cz/Kontakty.html

 

Omezením osobních kontaktů chráníte
sebe i ostatní, děkujeme za pochopení.

Městská část Praha 13, Odbor kancelář starosty, tiskový servis, Sluneční náměstí 2580/13, 158 00 Praha 5
Telefon: 235 011 217, Fax: 235 514 661, E-mail: steineroval@praha13.cz 

Sdílejte článek