Úřad městské části Praha 13 své služby ani úřední hodiny neomezuje
Na
základě Usnesení vlády ČR č. ze dne 19. listopadu 2021 č. 1035 a č. 1036 městská
část Praha 13 přijala interní opatření proti šíření onemocnění COVID-19,
nicméně úřední hodiny a služby úřadu zůstávají pro všechny občany a klienty
nezměněny.
„Epidemická situace se bohužel
zhoršuje. Abychom maximálně chránili naše klienty i zaměstnance přijali jsme
přísná interní opatření a pokud to lze, prosím, vyřizujte své záležitosti na
úřadu elektronicky nebo telefonem. Pro případy, které nejdou vyřešit
z domova, je úřad standardně otevřen. Úřední hodiny ani služby nijak
neomezujeme,“ řekl starosta Prahy 13
David Vodrážka.
E-mailové adresy a telefonní čísla
jsou k dispozici na webu městské části
https://www.praha13.cz/Kontakty.html
Omezením osobních kontaktů chráníte
sebe i ostatní, děkujeme za pochopení.
Městská část Praha 13, Odbor kancelář starosty, tiskový servis, Sluneční náměstí 2580/13, 158 00 Praha 5
Telefon: 235 011 217, Fax: 235 514 661, E-mail: steineroval@praha13.cz