Služby Úřadu
městské části Praha 13 jsou od 8. března klientům dostupné i mimo vyhlášené
úřední hodiny. Radnice vychází vstříc všem klientům a přes rezervační systém je
možné se objednat na vybrané agendy i v další dny.
Od
pondělí 1. března byly v rámci vládních opatření omezeny úřední dny
radnice na pondělí a středu od 8 do 18 hodin. Protože je ale zájem o služby agend
veliký, budou mít občané od 8. března možnost využít služeb městské části Praha
13 i mimo úřední dny, a to po předchozím objednání přes rezervační systém na
webových stránkách www.praha13.cz. Samozřejmě
za přísného dodržování hygienických opatření.
„Radnice
je tu především pro občany. I v této náročné době ale chceme maximálně
vyjít vstříc všem, kteří naše služby potřebují. Možnosti využít rezervační
systém i pro objednání na jiné dny v týdnu zajistíme plynulost vyřizování
jednotlivých agend. Velký důraz samozřejmě klademe na striktní dodržování
všech hygienických a bezpečnostních opatření,“ řekl starosta David Vodrážka.
„Kumulace
jednotlivých úkonů do dvou dnů v týdnu zatěžuje nejen klienty, ale také
úředníky, kteří například minulý týden vyřídili na jednotlivých pracovištích
více než tisíc požadavků. Objednání přes rezervační systém tak optimálně
rozloží jednotlivé požadavky klientů mezi příslušné odbory a přehledný časový
harmonogram nabídne jejich komfortní vyřízení bez front, které se na úřadě
během úředních dnů tvoří,“ informoval tajemník úřadu Jaroslav Mareš.