Městská část Praha 13 nabízí svým občanům možnost kontroly plateb místních poplatků z pohodlí domova. Tuto službu zajišťuje tzv. Portál občana

Portál je zacílen na zvýšení efektivity mezi úřadem a občany. Jedná se o aplikaci pro komunikaci s občany prostřednictvím webového prohlížeče, který bude zpřístupňovat údaje evidované radnicí v ekonomickém systému. Občan tak získá například možnosti nahlížet na stav svých pohledávek atd.

S pilotním projektem zkušebně začínáme u místního poplatku ze psů. Jedná se o nejběžnější poplatek (čítá cca bezmála 4 000 osob), u kterého probíhají každoroční platby.

Nejste si jisti, zda jste zaplatili poplatek za psa, nebo chcete znát stav vašich plateb u tohoto poplatku?
Využijte Portál občana ZDE.


Pro získání přístupu na portál jsou potřeba učinit 2 kroky:

1. vyplnit registrační formulář na portálu

2. osobně se dostavit na pracoviště správy poplatku za psa (Sluneční náměstí 2580/13, 4. patro, dveře č. 529), kde bude ověřena vaše totožnost a dokončena aktivace vašeho účtu. 

 

Portál občana bude do budoucna nabízet i další funkce a rozšíření o další poplatky a pohledávky.

 

 

Vytisknout